Let's make it official.

Som jag skrev i förra inlägget för mer än ett halvt år sedan så har jag en ny blogg. Jag började aldrig skriva i den på riktigt, men igår så skrev jag ett inlägg. Ett inlägg som kanske är början på ett års bloggning, vi får väl se hur det går. Hur som helst så tänkte jag att om jag nu har någon kvar som kollar in på den här bloggen någon gång ibland (har ju faktiskt några följare på bloglovin också) så kan den personen få äran att få läsa min nya blogg innan jag ens har bestämt mig för om jag verkligen ska börja blogga igen (fast första läsaren blir det inte). Tjohoo, vilken ära, typ. Haha. Nej, inte riktigt. Men här är bloggen i alla fall: http://ardnas.blogg.se/    Nu ska jag äta chokladbollar.

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Det kanske är psalmer här med men i så fall är det inga min mamma kände bra till för hon är trots allt kantor... :)

2012-09-05 @ 17:34:44
URL: http://lienes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0