10-12-28

101228

Det var över en månad sedan jag bloggade sist. Egentligen har jag nog tröttnat lite. På själva bloggrejen alltså. Men det är skönt att skriva av sig. På tal om skriva vill jag börja skriva, typ berättelser. Berättelser, det låter som något man skrev på lågstadiet, men jag kan ju inte skriva att jag vill skriva böcker för det låter lite för seriöst för att vara jag. Fast samtidigt så kanske det är det jag vill. Ville, åtminstone. Jag har nog alltid haft författardrömmar, mer eller mindre. Inte för att jag har skrivit så värst mycket, jag har mest fått idéer och tänkt ut historier i huvudet som jag har tänkt att jag någon gång ska skriva ner. Någon gång när jag har blivit lite äldre så att det jag skriver liksom inte blir så misslyckat. Men, nu tror jag nog att det kan bli misslyckat när jag än skriver det. Kanske, kanske inte. Hur som helst så känner jag för att börja skriva lite. Jag gillar ju att skriva, så varför gör jag det inte?
Något annat jag borde göra är att ladda min kamera! Jag har nog inte använt den sedan Frizon och det känns lite tråkigt... jag brukade ju ofta ha med den när jag gjorde något särskilt men det senaste har det bara inte blivit så. På Unite vill jag i alla fall ha med den, och Unite är imorgon. Imorgonimorgonimorgon. Det är läskigt vad tiden går fort, men jag ska inte skriva om det för då känner jag mig bara gammal. Men Unite ja, och nyår. Det blir bra hoppas jag. Jag har typ förträngt hur det var förra året. Eller jag minns väl en hel del, men jag minns inte riktigt vad jag tyckte. Men jag har för mig att det åtminstone delvis var riktigt trevligt. Kanske var nästan allt bra? Det är det jag har lite svårt att minnas. Haha. Jaja, det spelar inte så stor roll. Nu ska jag försöka tagga lite för att åka dit imorgon! Jag gick på luftmadrassjakt i våra garderober förut och hittade en gammal madrass som typ aldrig är använd. Det är en sån där lite högre luftmadrass och av någon anledning så tyckte mor min (och jag tror att mormor testade den också och tyckte likadant) att den var jättehemsk att ligga på. Jag fattar dock inte vad som var så hemskt, för jag testade den nu idag och den kändes ju bättre än de där vanliga rödblåa med typ kanaler i alla fall. Så den tänker jag ha imorgon. Okej, nu undrar jag varför jag har skrivit detta, kan ju inte vara särskilt kul för någon att veta, men jag tänker inte radera allt så det får vara kvar!
Shoowepp! Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0