10-06-10

100610

Supén i tisdags var typ toppenbra! :) Kom hem vid tolvtiden, gick och la mig och gick upp halv tolv igår. Gjorde sedan i stort sett nothing tills mormor, Sofia, Mikael och Cornelia kom hit lite och sedan åkte vi till Eleonor som tog studenten. Det var trevligt det! :) Kom hem vid halv tolv eller nåt och då fixade jag min hatt (som skulle föreställa ett torn) tills idag så somnade inte förrän ett eller något. Sedan sov jag lite halvkasst, vaknade vid typ halv fem men slumrade nog till lite igen. Sedan lyckades jag göra samma grej som förra torsdagen, nämligen gå upp en timma för tidigt, fast den här gången gick jag ändå bara upp en halvtimma för tidigt. Jag trodde att jag hade försovit mig, men klockan var bara kvart över sex. Så jag har varit trött idag...
Idag i skolan har vi sett på teater (som var jättebra!), varit utklädda efter olika teman i klasserna och spelat brännboll. Klass 9E förlorade alla matcher, ofc. Men vi är vana... Dagen har varit helt okej men jag är som sagt trött.
Nu sitter jag här och försöker klippa ihop en liten video på Jaycut, men internet är dumt så uppladdningarna av videoarna avbryts hela tiden. Har lyckats fixa ihop litegrann i alla fall.

Nä, jag har inget intressant att skriva. Ville bara uppdatera lite. Tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0