10-06-06

Bloggy

Jag fick för mig att jag ville kunna mobilblogga. Så jag testade att göra det här på bloggen men min omoderna mobil kunde tydligen inte skicka sådana mms som blogg.se vill ha. Jag fattar inte riktigt vad felet var, jag kunde ju ändå skicka bildmeddelanden, men skit samma. Jag testade twitter istället men jag kunde inte nvända mobilen till det heller. Så slutligen fick det bli bloggy, där man kunde skicka helt vanliga sms! (Y)
Nu gäller det bara att bloggys facebookapplikation ska fungera också, nu får jag inte upp inloggningsrutan när jag försöker. Men om den börjar fungera så blir jag glad :)
Vet inte hur mycket jag kommer använda bloggy, vi får se om det är bra helt enkelt.

Snaddras på bloggy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0