10-05-23

100523

Jag kan tala om att idag har varit en väldigt bra dag, faktiskt! Inte sådär att jag har känt mig glad hela dagen eller att allt har varit perfekt, men jag kan inte heller komma på något som har varit direkt dåligt så då har det nog varit en väldigt bra dag! (Y)

Dagen började tidigt, kvart i sju eller något sådant gick jag upp för att hinna duscha och äta frukost och så. Vid åtta åkte jag till Mariestad och sjöng med Ray of Light på konfirmationsgudstjänst i pingstkyrkan. Vi var nog nio som var med och sjöng, men det gick riktigt bra ändå! Och gudstjänsten var bra den också :)

Sedan jag kom hem har jag väl egentligen inte gjort så väldigt mycket vettigt, förutom att sy. Klänningen som jag har tjatat om ett antal gånger är iprincip färdigsydd. Den blev inte särskilt bra men det ska nog gå bra att lämna in den på tisdag i alla fall. Och då måste jag ha skrivit en redovisning till den också, vilket jag egentligen inte hinner imorgon, men skitsamma. På något sätt ordnar det sig.
Men jag har lite mer grejer som jag måste göra ikväll, en hemkunskapsläxa och två bilduppgifter som ska göras färdiga. Så egentligen förstår jag inte hur jag tänker när jag sitter här och bloggar, men jag känner mig faktiskt inte så stressad och är åtminstone lite mer motiverad än jag brukar vara. Lite kanske inte räcker, jag vet inte, men det är bättre än inget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0