09-12-03

.

Efter skolan idag så åkte jag och mamma till stan för att hämta linser till mig.
Fast jag var aldrig med till optikern utan gick på stan i stället.
Så nu har jag köpt kläder till nyårsafton! Det blir en svart klänning, mörkgrå lite tjockare tights och sedan ska jag väl ha någon tröja över. Eller jag funderar på om det kanske räcker med min lila sjal, så slipper jag köpa något. Jag får fundera lite mer på det.
Åh, jag längtar till UNITE!

Provet idag gick bra tror jag. Kunde ju inte allt men det mesta tror jag.

Nu sitter jag här och knarkar Francesca-låtar, precis som de tre(?) senaste dagarna. Det brukar bli så ibland att jag lyssnar på samma artist nästan oavbrutet några dagar i sträck, men sedan blir man lite trött på det och byter till något annat, haha :P Har ni någon särskild "knarkmusik" just nu?


SHOOWEPP :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0