09-09-17

En dag av alla dagar.

Skoldagen började idag med Studietid, musik och engelska. Var rätt okej, musik är i alla fall slapt och ganska kul ("ganska" beror på läraren, men ämnet musik gillar jag verkligen!). Sedan lunch och rast då gick och köpte godis, och jag lyckades glömma bort att jag och Rebecka hade "godisutmaning", så hon vann den. Men på söndag börjar jag med riktigt godisförbud i en månad!

I alla fall, dagen fortsatte med lästid då jag läste i boken "Ful" av Scott Westerfeld, det är en bok jag evrkligen kan rekommendera!
Sedan var det NO då vi såg färdigt på "En obekväm sanning". Efter det gick vi ut en stund och jag och Josefine sysselsatte oss med att sparka på ett cigarettpaket som vi sedan slängde (+ lite andra grejer).
Sista lektionen var SO och det var också ganska okej.

Nu ska jag plugga lite spanska, sedan är det tjejgrupp i Hällekis som gäller.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0