09-01-28

.

En sak jag verkligen inte gillar är att sitta långt bak i bussen (när jag åker hem från skolan) för de som brukar sitta där... tja, de är inte roliga att sitta bredvid. :S De är sådana där människor som fäller en massa kommentarer hela tiden, sådana där typiska "mobbare" (nu är jag lite fördomsfull, men de där killarna skrämmer mig), flera gånger har jag hört dem snacka skit om några killar i min klass och idag sa de till mig och Josse "öhh, sätt er där framme!" (ungefär så tror jag att de sa) när vi satte oss nästan längst bak för attd et inte fanns platser längre fram. Och en gång när jag var "tvungen" att sitta bredvid en av dem p.g.a att det var typ enda platsen i hela bussen som var ledig så stirrade han på mig som om han verkligen hatade mig, eller som om jag var en utomjording, jag vet inte vad. Men de är läskiga, verkar så sjukt... främlingsfientliga. Det kändes faktiskt lite skönt att Gabbe satt där i bak också, inte för att vi pratade med honom, men att de pratade med honom var på något sätt lugnande! Han är ju trots allt inte sådan. Aja, det ska bli skönt till hösten när de där killarna slutar Fornäng, eller om jag blir lite modigare innan dess... Tills dess får jag undvika att sätta mig där helt enkelt.

Jag slapp undan svenskaredovisningen idag! Skulle förberett mig färdigt på studietiden mend et var krångel med datorerna så det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Så det blir redovisning nästa onsdag för mig, på tisdag ska vi på... någon föreställning tror jag att det var. Med Jesper Odelberg, är ganska säker på att jag har sett honom på tv ett par gånger. och vi har ingen vanlig idrott nästa vecka heller, istället är det sån där L-ABC eller livräddning eller vad det nu kallas. Så dte betyder att jag inte har idrott förrän efter sportlovet!!!

Men nu ska jag gå och göra något annat, vid nio ska jag nog titta på "Made in Sweden".

Shoowepp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0