09-01-25

.

Idag har söt-Olivia och söt-Jonathan varit här. Vi spelade hockeyspel, lekte affär, lekte med barbia och byggde en mysig koja i mitt rum. Och oj vilket härligt skratt Jonathan har när han verkligen skrattar som mest!! Det gör mig så glad :D

Igår var Rebecka och paulina här. Vi hade supertrevligt! Först spelade vi Monopol Junior, sedan var vi på ICA och köpte lite mat (och rättvisemärkt choklad). När vi kom hem gjorde vi iordning varma mackor och kollade sedan på Wild Kids. Jag hejar på lejonen, fast det är riktigt coola barn i båda lagen ju!!! Haha, men sedan åt vi iaf mackorna. Sedan gjorde vi något, jag minns inte vad och sedan gjorde vi marängswiss som vi vräkte i oss. Också kollade vi på halva Material Girls. Och under i princip hela kvällen gick vi och sjöng på Fairtrade- låten. (Freetrade betyder förresten frihandel).

Nu ska jag snart iväg och kolla på SKRIK-mässan som mina kompisar är med i.

Krampåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0