101017

101017 igen

Ganska nyss (nån vecka sedan kanske) bytte jag till den här designen på min blogg. Designen gjorde jag för ganska länge sedan, när jag hade någon period då jag faktiskt hade lite koll på det där och det gick någorlunda lätt att ändra i koderna. Inga avancerade grejer och jag fick ju göra om för att det skulle bli bra, men ändå. Nu har jag glömt nästan allt så jag vet inte hur jag ska fixa till det som ser konstigt ut. Hmm, jag får väl ta och kolla lite på designadinblogg.se, det var ju den sidan jag använde när jag gjorde designen så förhoppningsvis hittar jag något där.

Jag skrev ju förut att jag skulle plocka ur mina två stora flyttkartonger, det blev inte så mycket just urplockande. Jag plockade i lite grejer istället så att jag kunde dammsuga. Också ställde jag lite saker i min hylla. Brabra Sandra, det viktiga är ju att något blir gjort!

Funderar på om jag ska se färdigt Sin Nombre, en film som jag började titta på i fredags kväll. Riktigt hemsk är den, men bra ändå. Ja, det får nog bli så, men kanske efter jag har kollat om bloggdesignen går fort att fixa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0