10-09-28

100928

God morgon! Jag sitter här och fryser nåt så fruktansvärt, enormt trött är jag också. Skulle gärna krypa tillbaka ner i sängen eller ännu hellre ta ett varmt bad, dock så har vi ju inget badkar här. På tal om badkar så badade jag i ett sådant för första och hittills enda gången i mitt liv i söndags. Hähä, jag är lite sådär efter med sådana moderna grejer vet ni.
Nej, jag känner inte alls för att åka till skolan idag. Förkyld håller jag på att bli också, inte kul alls. I helgen händer det grejer; på söndag blir det Laserdomespel! Och på fredag ungdomssamling och körövning. Yay, jag saknar verkligen körövningen efter bara en vecka utan! Fast igår var jag faktiskt på körövning, men inte för Ray of Light utan för skolkören. Det var ju trevligt och jag tror allt att jag ska fortsätta. Vi sjöng Lucia/jul-sånger och det fick mig att längta lite till julen... jag vet vad jag allra helst skulle vilja göra på julafton i år. Tror inte att det är särskilt stor chans att det blir av men i så fall så blir det förhoppningsvis nästa eller nästnästa år. Troligtvis nästnästa då ja har lite tankar och planer!
Igår fick jag ett paket med ett par byxor som jag har köpt på Tradera. Inte världens bästa passform för mig, lite trånga i midjan och så, men de funkar helt okej ändå när man väl har på dem eftersom de var såpass strechiga. Snygga var de i alla fall! Nu hoppas jag på att jag snart ska få hem mina två kjolar som jag har köpt också.

Men jaja, nu måste jag sluta här för jag ska hinna skicka ett mail till mig själv med en samhällsuppgift som jag eventuellt ska skriva på idag i skolan, sedan så ska jag åka! Tjarå, vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0