10-05-14

100514

Godmorgon!
Jag tänkte starta dagen med att kolla på film, faktiskt. Jag är verkligen ingen filmmänniska annars. Visst, jag gillar att se på film - men att såhär spontant titta på film ensam har nog hänt typ en gång i mitt liv (jag kommer ihåg att jag såg på Zuperzebran en gång när jag var ensam hemma för några år sedan, haha)! Jaja, jag får se om voddler vill fungera först, annars blir det ingen film.
Mina övriga planer för dagen är att kanske sy lite på klänningen, städa färdigt mitt rum och antagligen åka till  silverfallen med ungdomssamlingen sedan. Efteråt skulle det vara film och pizza i Mariestad, men jag vet inte hur sugen jag är att åka med på det. Annars kan jag ju vara med på picknicken vid silverfallen bara.
Borde även ringa till Helenagården för att kolla upp tider och så när jag ska ha min feriepraktik där. Men usch, jag gillar inte att ringa. Eller, det värsta  är kanske inte att ringa dit en gång. Men typ... att jag ska ringa dit och sedan träffa dem igen. Nä, jag vet inte. Vi kan nog bara konstatera att jag är feg. Jag vet ju att det kommer gå bra, så det är väl bara att göra det antar jag.
Och fy vad jag stör mig på att jag helt plötsligt, utan att själv ha flyttat på muspekaren eller nåt, skriver nån helt annan stans i texten än jag borde göra!

Nu ska jag se på film om det går, vi hörs en annan gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0