10-02-17

..

Nej, jag ska inte börja blogga än (även om jag kanske råkade blogga nu, men det är bara ett undantag i min bloggpaus, jag måste bara skriva av mig lite. men inte om något särskilt så då får det bli att jag skriver om bloggen).
Funderar på om jag ska ta bort alla gamla inlägg från bloggen och bara spara dem i ett dokument på datorn eller nåt. När jag börjar blogga igen vill jag ha en riktig nystart, ny desgn blir det och egentligen vill jag börja om från början med inläggen också. Jag skulle ju kunna starta en ny blogg men det tänker jag inte göra, det räcker för mig att ändra på den här. Har haft flera olika bloggar förut men nu tänker jag allt hålla mig till denna.
Ja, det får nog bli så att jag tar bort inläggen från bloggen. Förresten så var jag riktigt nära att börja blogga för två dagar sedan. Jag ville lägga in en bild på min frukost och då tänkte jag att jag kunde fortsätta ett tag med det, tills jag vill skriva "riktiga" inlägg. En frukostblogg alltså, inte helt fel va? Men som ni märker så blev det inget med det. Haha, lika bra det. Fast jag säger inte att jag inte gillade min egen idé. Det kanske blir frukostbilder i min blogg framöver. Men spontana infall blir inte alltid helt lyckade, så är man mån om att något ska bli lyckat är det bäst att tänka igenom det lite först. Inte alldeles för mycket, men lite lagom genomtänkt ska det vara. Nä nu ska jag sluta babbelibabbla och radera lite inlägg i stället. Hej svejs då, du som läser eller inte läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0