11-07-18

Använd alla dina kläder

Det här verkar rätt kul alltså. Ska försöka göra det på något sätt. Kanske inte riktigt lika strängt som det ska vara egentligen, men ändå. Använda alla mina kläder ska jag!
Kan för övrigt informera om att jag har en kort facebookpaus, typ till på lördag. Kanske längre, men tänker logga in då och se om något har hänt, vilket det säkert inte har.
Imorgon ska jag kanske ta och promenera till biblioteket, där har jag inte varit på väldigt länge. När jag var liten var jag ganska ofta där och gick längs med hyllorna och letade böcker. Vill göra så igen. Inte gå dit för att jag har suttit vid en dator och läst om en bok, kollat upp om den finns på biblioteket för att sedan kunna låna den. Utan bara gå där och leta efter böcker jag aldrig hört talas om men som verkar bra, låna så många böcker som jag kan bära hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0