11-06-30

Gungeligung

Idag vaknade jag tidigt, kanske vid sjutiden, av att de klippte gräset ute på gården. Tycker allt att de kunde börjat bara lite senare med att klippa gräset på gräsmattorna utanför typ fyra hyreshus, men icke. Haha, har de verkligen inget lite tystare arbete de kan börja dagen med?
Jajaja, efter lite slöande under dagen begav jag mig till det röda huset i den lilla byn, för att äta lite grillat till lunch tillsammans med min far. Efter det tyckte jag att vi skulle ta ner våran gungstol från garagevinden (vilket jag har tyckt ett bra tag nu) och så fick det bli. Så sedan satt jag och gungade i den fina vita gungstolen som min farmors far har tillverkat (år 1968, det stod det minsann under stolen!), samtidigt som jag lyssnade på fin musik och löste lite korsord. Gungstolar är mysiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0