11-06-28

Vem är jag? Är jag en människa? Jag heter Jens. Är alla Jens? Yes.

Jag undrar lite vad den här bloggen ger för bild av mig egentligen. Antagligen inte samma bild som jag ger av mig själv in real life såattsäga (jag gillar dock inte irl-uttrycket, det är ju inte direkt så att allt som händer på internet är ett enda stort skämt eller en påhittad saga, internet är också real life). Det mesta jag skriver här på bloggen är antingen lite smådjupa tankar eller konstiga saker. Båda de sakerna är väl kanske sådant som jag inte pratar massor om annars, för jag är oftast inte den som pratar massor. Men. Jag har ju faktiskt bloggen för att skriva av mig. Få ut saker som jag inte skulle fått ur mig genom att prata. Så då är väl kanske hela grejen med min blogg lite att vara som jag inte är, fast som jag ändå är men inte visar utanför bloggen och alltså ha det som något slags komplement till mig själv. Äh. Haha. Lady Gaga, klockan är mycket. GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0