11-06-19

Tjatja bloggen. (3)

Jag ligger i min säng i mitt vita rum och latar mig.
Mitt mobilbatteri är slut så om någon försöker nå mig på den vet jag inte om det, men egentligen spelar det inte så stor roll för jag har ändå varken gratis sms eller pengar på mobilen, så jag kan ändå inte nå den som eventuellt försöker nå mig. Och min laddare befinner sig i mitt rum hemma hos mamma, där jag inte är just nu.
Jag har inte riktigt fått sommarlovskänsla än, men tanken slår mig då och då att nu behöver jag inte göra något, jag kan bara vara om det är vad jag vill och det känns sjukt bra. En vecka utan att göra något vore skönt. Kanske att det blir klassträff med gamla klassen på torsdag, och sedan gör jag säkert något på midsommar. Men innan dess vill jag nog helst inte göra så mycket. Jag tänker i alla fall inte ta initiativ till att göra något, men kanske dyker det upp något trevligt ändå.
Nu ska jag fortsätta lata mig.
Farväl bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0