11-06-06

Tjatja bloggen. (2)

Efter den här helgen är det faktiskt lite svårt att lyssna på något annat än nya låtar med Veronica Maggio. Hon har liksom fastnat, på något sätt och vis.
Idag har jag diskat. Det var äckligt men vi behöver inte gå in på några detaljer. På tal om äcklig så har jag känt mig lite äcklig idag, bara för att det har varit äckligt varmt och jag har varit äckligt trött, typ.
Har sovit ganska mycket för lite i helgen tror jag. Kom hem sent i fredags, vaknade tidigt i lördags. Kom hem sent i lördags, vaknade nio eller nåt. Kom hem sent i natt, vaknade sent i morses - som tur var, men jag är fortfarande trött. Dock så har helgen varit trevlig, och stundtals ganska spontan! Muy bien.
Imorgon är det skola och jag är inte så värst pepp på det, men det duger väl. Snart är det lov, vilket är en anledning både till att jag inte är pepp på skola och att det ändå duger.
Nu måste jag sova, sa jag att jag var trött?

Hejdå bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0