11-05-17

Hej.

Jag skulle vilja ha fler svarsalternativ till evenemangen på facebook. Vet inte varför. Ja betyder ja, nej betyder nej och kanske betyder allt där emellan. Så det borde ju räcka, men jag vill ha: Ja, Troligtvis, Kanske, Troligtvis inte och Nej. Bara för att jag ibland känner att jag vill svara troligtvis eller troligtvis inte, men när jag ska klicka i svaret så finns liksom inte de alternativen med. Det är tråkigt.

En annan sak jag har tänkt på idag är att det vore kul att kunna alla namnsdagar under hela året. Det skulle vara ganska kul att kunna allt, i hela världen, men det är nog för svårt. Så man får väl ta en sak. Inte för att jag på allvar tänker lära mig alla namnsdagar, men ändå. Haha, nu när jag läste igenom lite namnsdagar så hittade jag namnet Desideria. Jag kommer ihåg att jag jämt brukade titta på namn i almanackan och tänka ut vad jag ville heta. Ett av namnen jag ville ha var just Desideria, har jag för mig. Ett annat var Eugen, men bara tills jag fick veta att det inte var ett tjejnamn och mina drömmar krossades. Jag måste ha varit ganska fascinerad av namn. Skrev till och med en sång om namn ju. Jag har många vänner, dom får heta vad dom vill. Jag vill heta Betty, men jag fick heta Bettan. Typ så gick den. Jag ville inte heta Betty, inte vad jag minns i alla fall, det var bara i sången. Haha.

Tja då. Värt inlägg. Hoppas att det är roande att läsa sådant här trams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0