11-05-15

"Jag skulle vilja krama, en som heter Usama"

Jag satt nyss och läste igenom bloggposter på frizon.nu och blev lite förvånad när jag såg det här blogginlägget. Lite spännande att det skrevs bara ett par månader innan han blev dödad. Eller ja, krönikan skrevs för kanske nio år sedan, men blogginlägget skrevs nu i februari. Jag skulle gärna vilja läsa den krönikan, för jag tror att den är bra. Jag kan inte säga att jag har känt att jag vill krama Usama bin Ladin, men jag tror att en av mina första tankar när jag hörde att han blivit dödad var att det är helt sjukt att i stort sett hela USA, och många människor i andra länder, firar och verkligen är glada över att han är död. Jag tror inte att det blir mer rätt att hata någon för att den har hatat mig (jag vet inte om Usama hatade just mig, jag kan inte ens veta om han hatade någon överhuvudtaget, men ändå), faktiskt.

Vet inte om det här blev sammanhängande alls, men jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0