09-12-27

Tjo there...

Här sitter jag och lyssnar på Florence Valentin och spelar spel Bubble Shooter, ett spel som jag förknippar med vissa dåliga dagar. Det är förstås inte därför jag spelar det, men det är ett bra tidsfördriv helt enkelt. Det ligger fyra på spela.ses topp 10 lista (om ni nu är intresserade av att veta det).

Snart ska vi åka till farmor och farfar. Det har blivit ganska mycket träffa-släkten nu i jul. Julafton har jag ju redan skrivit om men på juldagen var jag hos mormor och morfar och träffade då även lite annan släkt på mammas sida.
Och igår så var två av mina kusiner här. Fast det var ju bara för att vi ville träffas, ingen släktgrej alltså. Men ändå.

Jag hade ju nästan för mig att jag hade mycket att skriva om, men det blir nog inte längre än så här. Jag kommer inte på något att skriva, tyvärr.

byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0