09-12-21

hej å hå

Eftersom jag inte har bloggat något sedan i lördags eftermiddag så ska jag börja med att berätta lite om julfesten.

Den blev bra tycker jag. En massa supersnygga superhjältar och superskurkar och värsta partyt. God mat, massa trevliga människor, härlig stämning och najsiga talanger och allt. Så jag sammanfattar det med (Y)! Men efteråt blev jag skittrött och när jag äntligen fick gå och lägga mig vid typ halv tre så somnade jag och sov till typ halv två eller något. Så det blev middag i stället för frukost igår.
Sedan blev det en ganska slapp dag igår, det enda jag egentligen gjorde var att sy lite på min kjol. Jag har gjort om ett par jeans till en kjol och den är faktiskt nästan färdig, men den blev så vid så jag kom på lite grejer efteråt som jag ska göra för att få den lite snyggare. Kanske. Jag vet inte alls om det kommer bli bra, jag är ingen expert när det gäller att sy men dte är roligt att testa lite. Det kan ju ändå hända att det blir bra.

Idag har jag haft min sista skoldag innan lovet. Den har väl varit lite sådär. Jag försov mig så att jag hade 10 minuter på mig innan bussen gick. Jag klarade det faktiskt, så lite stolt får jag väl vara. I skolan hade vi klasstid, kemi, matte, lunch, idrott och bild. Var väl ganska slappt, förutom att vi hade matteprov. Bara för att våran vikarie råkade ge oss prov på fel kapitel förra gången. Rätt surt att ha prov sista dagen, men det var ju ändå bra för detta var ju väldigt mycket lättare. Tyvärr så lyckades jag göra fel på en av de sista uppgifterna ändå, och det kändes som att den var ganska viktig eftersom det var den enda som egentligen handlade om kapitlet av alla uppgifterna på svåraste delen. Slarviga jag. Menmen, det viktiga för mig är ju egentligen att jag fattar uppgiften, och det gjorde jag ju efteråt.

Om ett tag ska jag åka iväg till skolavslutningen som vi har nu på kvällen. Inte jättekul att åka till skolan på kvällen man man ska väl se det positivt; det är ju skolavslutning, vilket innebär lov, och det är riktigt bra! Sedan så brukar det kanske inte vara heltråkigt på avslutningar heller. Nejdå, det blir säkert kul.


Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0