09-12-02

tröttis

Idag var jag först i skolan, som vanligt.
Efter skolan gick jag, Becka, Sofie och Josse till ungdomsgruppen och åt glass.
Sedan gick vi till centrumhuset där det var planeringsmöte inför UKM. Rebecka hade varit på ett sådant innan eftersom hon är med i elevrådet, men de ville ha fler ungdomar som kunde komma med idéer, så vi följde med. Inte för att jag vet om vi (eller iaf jag) var till så stor nytta. Men det var intressant och kul att vara med i alla fall. Så ska nog vara med på nästa möte också, och kanske hjälpa till med något på själva festivalen :D

Sedan när jag kom hem åt jag lite mat och efter det skulle pappa förhöra mig lite inför fysikprovet imorgon. Jag slumrade nog till lite mellan frågorna, var verkligen skittrött, men kändes som att jag i alla fall hade lite koll på det vi ska ha prov på. Så det ska nog gå bra. (Det gör ju det ändå, och skulle det inte gå bra; vad gör det? I don't need to worry)

Det är lite för stressigt i skolan nu de sista veckorna innan jul. Har väl kanske inte så mycket mer att göra än andra jobbiga "skolperioder", men det är ju väldigt mycket mer tidspress. Har SO, spanska, engelska, NO, teknik och slöjd som allt ska vara färdigt typ innan tisdag/onsdag nästa vecka. Egentligen kanske ännu tidigare. Så det lär bli lite stressigt. Dessutom har jag varit sjukt trött senaste tiden, har flera dagar övervägt att stanna hemma från skolan eftersom jag inte vet om jag ska orka. Inatt ska jag i alla fall försöka få lite mer sömn, så kanske jag blir lite piggare.

På fredag ska jag kanske kolla på innebandyturneringen som är i skolan, eller så blir det körövning och ungdomssamling. Jag får se.
På lördag hoppas jag på att åka till Skövde PK på RECLAIM GOD. Var på det när det var förra gången, i samband med återträffen för Segolstorpslägret, och då var det riktigt bra (förutom att talaren som var då var lite småknepig av sig i början av predikan, men det blev bättre :P)! Och om jag åker dit så får jag träffa mina efterlängtade Hjovänner!
På tisdag ska alla nior på skolan till Katedralskolan i Skara. Jag ska kolla på Samhäll och Music and Production. Har egentligen inte alls tänkt gå något musikprogram, mycket troligare att jag går typ natur då. Men eftersom jag redan har varit på information om natur på tre skolor så kändes det inte nödvändigt att kolla på det ännu en gång! Då går jag hellre och kollar på något jag inte har tänkt gå, men som ändå verkar lite intressant. ;)

Men nä, sova mycket var det jag, då ska jag inte sitta här och blogga!
Tjosvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0