09-11-22

.

Igår var jag, Rebecka, Sofie och Josefine i Skövde och såg New Moon. Riktigt bra var den! Fast slutet var väl lite sådär, visserligen bra, men det var liksom så att man verkligen är tvungen att se nästa film, så fort den kommer ungefär. Fast det vill jag nog ändå... :) Läsa böckerna tänker jag också göra, när jag bara får ork och tid att läsa. Det har inte blivit så mycket läsning det senaste.
Men jag har börjat sticka någon slags sådan där "halsdukstub"/polokrage. Det skulle egentligen blivit en mössa men jag la upp liite för många maskor :P

Imorgon är jag ledig från skolan och det ska bli skönt för jag har en hel del skolarbete att ta tag i. Måste nästan skriva färdigt mitt teknikarbete redan idag, om jag inte ska få allt för bråttom sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0