09-10-06

Tjo

Allt är lite småjobbigt nu och jag vill bara att tiden ska gå och att allt ska bli bra igen. Men det är så livet är, man kan bara göra det bästa av situationen, sedan får man se om det blir bra eller ej.
Men jag längtar tills på fredag, det kommer bli jättebra, hoppas jag. :)
Nästa vecka är det prao, och fast det egentligen inte finns någon anledning till att det skulle gå dåligt på något sätt så kan jag inte låta bli att oroa mig. Det är så typiskt mig.
Imorgon blir det väl säkert kul med bowlingen, men sedan är det öppet hus, lite jobbigt men det får väl gå.
På torsdag är det utvecklingssamtal för mig, och då får jag se om jag stannar efter skolan och går på marknaden kanske. Är ju inte så kul att gå själv men får väl ta en sväng till biblioteket också då.

Det blir nog bra. Allt blir bra, så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0