09-08-18

kanske blir ny blogg...

funderar på att börja om i en ny blogg. egentligen vill jag inte byta blogg, för då kommer väl inte folk hitta mig (om det nu är nån som läser). men om jag ska fortsätta blogga vill jag göra det lite mer "seriöst", nu skriver jag ju typ bara om vad jag gör på dagarna och så, och då vill jag helst göra det i en annan blogg. och sen så vill jag hellre ha blogg.se, dels för att det finns fler designguider och sånt till det, så då blir det lättare att göra en snygg design, men sedan så tycker jag att blogg.se är bättre på många andra sätt också. bland annat så kan man ju se hur många besökare man har, startsidan på blogg.se är bättre, blogg.se är lättare att komma ihåg än blogspot.com osv.. så det kan hända att jag slutar med den här bloggen och börjar med en annan om ett litet tag, bara så ni vet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0