09-08-05

Bara en liten fundering jag fick efter förra inlägget... Undrar hur länge jag skulle klara att inte köpa några kläder överhuvudtaget? Förmodligen rätt länge om jag ansträngde mig. Problemet är väl bara att jag hela tiden skulle vara medveten om att det inte spelade någon roll ifall jag gjorde det eller inte (eller jo, på sätt och vis gör det ju det eftersom jag skulle spara en hel del pengar på det). Men jag skulle vilja testa det, att inte köpa kläder på så lång tid jag bara kan, bara för att se hur det skulle gå :) Men jag tänker inte börja nu... eller jo kanske... nej. Jag tror inte det. Men jag kan ju träna i höst genom att bara vara sparsam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0