09-07-22

Hmm, just nu har jag ganska tråkigt... Sitter här och läser lite bloggar och så. Lyssnar på Sarek också (Y)

Igår cyklade jag till Götene, Prisma hade en liten andakt i missionskyrkan där och det var ju trevligt. Fast sedan regnade det lite så det blev lite blött att cykla, men inte så farligt ändå ^^

Idag har Rebecka varit här lite på förmiddagen, vi spelade lite spel ute på gräsmattan. :)

Och ikväll blir det ungdomscafé på Bäcken, och jag hoppas att Rebecka får med sig D :D

Sedan så har jag kollat lite på vädret inför nästa vecka på Segolstorp, ser ut att bli okej väder, ganska molnigt och lite regn ett par dagar. 15 - 20 grader hela veckan. Även om det inte var det bästa vädret man kunde få så känner jag mig mer nöjd med det än om det skulle bli 25 grader och sol varenda dag. Sol i för stora mängder är enligt mig ganska jobbig... Och förra året när det var så där soligt satt jag mest för mig själv i skuggan när de andra ville sola. Så det blir nog bra, lite jobbigt bara med regn när vi ska tälta, men vi klarar oss!

Ska göra ett till inlägg snart, det ska handla om kläder. Hehe, första inlägget i min blogg som handlar om det, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0