09-07-20

Ibland handlar det bara om att försöka få tiden att gå

Visst kan det kännas så ibland? Sedan vi kom hem från Stockholm har det känts så för mig. Hade absolut inte lust att göra någonting, förutom att typ sitta vid datorn eller möjligtvis åka någonstans. Ingenting här hemma kändes på något sätt lockande att sysselsätta sig med.
Men idag har jag gjort lite mer, inte mycket men ja, lite iaf! Jag har bland annat börjat skriva en packningslista till lägret nästa vecka också har jag pluggat på lite inför mopedprovet. Sedan så är jag lite sugen på att baka något, får se om jag gör det sen! :)

Det är en så härlig känsla när man har haft en låt på hjärnan men inte kunnat komma på vad det är för låt, och sedan kommer det bara upp i huvudet vilken låt det var, eller hur? :D Sedan så händer det ju att man inte kommer på vad det är för någon också, och det kan vara hemskt störande.
I alla fall, förut hade jag några rader av en låt på hjärnan, eller ja, det var mer en melodislinga eftersom enda texten just där var "dododododododododuduudud..." typ :P Det var en riktig sån där gladlåt som jag visste att jag hade lyssnat på för ett tag sedan, men jag visste inte vilken. Sedan kom jag i alla fall på att det var Song 4 You med Emilia! Också går jag in på hennes myspace och ska lyssna på den, men då är den ju förstås borttagen! Finns inte på youtube eller spotify heller... Men sedan hittade jag den på facebook! Så nu sitter jag och lyssnar på den låten, jag blir glad av den! :)

Sedan så håller jag på och ändrar mailadress på lite sidor jag är medlem på och så... jag funderar nämligen på att ta bort min mailadress [email protected], jag har ändå ingen använding för den. Men då ska jag först flytta över lite mail och som sagt ändra från den till ngn av mina andra mailadresser på de internetsidor där jag är medlem. Aja, kanske inte så kul info för er som ev. läser. Men om det är någon som har den mailadressen kan det ju kanske vara bra att veta att jag förmodligen tar bort den snart. Men de flesta har ju bara min msn...

Men nu ska jag sluta skriva för dne här gången, kanske blir mer senare.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0