09-04-02

Inte bra, eller?

Jag har insett att jag oroar mig alldeles för mycket över diverse saker. Nästan jämt har jag något att oroa mig för. Inte så att jag går omkring och tänker att jag är orolig, men jag tänker hela tiden "negativa Tänk-om-tankar". Som till exempel inför praon på Falemo Interiör som jag är på. När jag ringde och bestämde prao med dem så sa jag nog nåt i stil med "jag kanske hör av mig några dagar innan praon då". Jag nämnde något om att ringa i alla fall, men sedan kom jag inte ihåg om jag hade sagt att jag skulle ringa, eller bara kanske! Så då låg jag i sängen i går kväll och tänkte tankar som "tänk om de räknade med att jag skulle ringa och därför inte tror att jag ska komma, också står jag där och inte får komma in när jag är i Skara".
Jag vet, det är helt eller ganska orealistiskt att det skulle vara så! Men så går mina tankar, och det var ju inte bara igår det var så. Jag oroar mig nog så mycket mer än jag tänker att jag gör... det är inte bra! Måste försöka ändra på det.
Men nu ska jag snart sova, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0