09-03-28

Helg :)

tack för kommentaren Plinan! (svarar här eftersom du inte har ngn blogg numera)
fast själv tyckte jag ju slutet blev lite "fånigt" elelr vad man ska säga, hade verkligen inte tänkt mig att de skulle bli vänner eller kära eller vad de nu blev men... det blev så nu i alla fall! ;P

Igår hade vi matteprov och det gick bra antar jag! Det var inget som var så väldigt svårt i alla fall. Sedan så hade vi ju massa andra lektioner, men det hände väl inget särskilt då... eller jo, på musiken fick man stanna kvar 20 minuter extra om man ville, och det gjorde vi. Det var ju ändå bara snö och slask ute och det är ju inte superkul att sitta inne heller. Så då var det ju bättre att vara i musiksalen!
Sedan fick vi egentligen sluta tidigare om vi hade redovisat i bilden men jag och Josse stannade kavr ändå, dels för att Sofie skulle stanna och redovisa men också för att vi hade fått springa till bussen i slasket om vi hade åkt hem direkt. Inte jättekul precis.. Och sedan ringde pappa, han skulle komma till Götene vid två för vi skulle handla till cafrédag eftersom Emelie kom med bussen till Götene då. Så det var tur att jag stannade, annars hade jag bara fått åka hem och vända.

Sedan var det cafrédag då, många av de som kom förra gången plus några nya till kom, vilket var jättekul! Eller ja, de är rätt stökiga och lite jobbiga, men det är ändå kul att de kommer! Det måste ju betyda att de gillar det lite i alla fall. :)

Ett par låtar värda att lyssna på är:
Måns Zelmerlöv - Hope and Glory Acoustic version
Christina Metaxa - Firefly (okej, hon sjunger kanske inte så väldigt bra, men jag har verkligen fastnat för den här låten!)

Men nu ska jag nog gå och bestämma vad jag ska ha på mig ikväll på kalaset och lite så... Kanske duscha också.

Ha det bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0