09-03-01

.

Igår jobbade jag ikapp alla matteläxor tills den vi har till på fredag, broderade färdigt munnen på min nalle jag gör i slöjden och gjorde färdigt redovisningen till den och skrev färdigt texten om fauvismen till bildarbetet! Så jag känner mig faktiskt lite duktig ;) Kollade på Wild Kids också, det är typ första gången jag inte ser det i svtplay :P  Efter Wild Kids såg jag på något annat program om himbafolket som tidsfördriv, det var väl inte jättekul, men lite intressant att se ändå. Sedan var det dags för melodifestivalen. Inget superbra startfält enligt mig (inte för att det har varit det de andra gångerna, men i alla fall bättre då än igår).
Men idag har det inte blivit så mycket gjort. Kollade på Vasaloppet, inte riktigt hela men från att jag gick upp och till typ tio över tolv. Har läst en massa bloggar också. Och lyssnat på musik.

(Måste bara skriva det här i bloggen så att jag inte glömmer bort det: National Final Song Contest
Det var något jag hittade en gång och sedan har jag glömt bort vad det hette. men nu hittade jag det, ska ta och kolla in det lite mer någon gång. Och om ni undrar vad det är kan ni ju googla eller kolla på wikipedia! ;P)

Men nu ska jag gå och fika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0