09-02-12

Imorrn is da start of cafrédag

Kom dit. Fast ehh, det är nog ingen som läser min blogg som vill komma dit. Isåfall typ Sofie eller Josse, om ni nu överhuvudtaget läser (eller ja, jag vet ju att Sofie brukar läsa och jag vet att Josse har läst min blogg men jag vet inte om hon kommer läsa det här men...).
Men ja, jag undrar lite hur det kommer gå, vi kommer ju bara vara 4 -5 stycken som har hand om caféet! Så vi får väl stå och sälja ganska långa stunder antar jag. Om det inte kommer extremlite folk så att vi inte behöver så mycket personal... men det hoppas vi ju inte på! ;P

Jag sitter och lyssnar på radiolive och önskar låtar för om man önskar låtar där kommer de fram direkt. Det är lite bra ;) De har lite dåligt utbud på önskningsbara låtar men det får väl duga! Man kan ju passa på att lyssna på låtar man inte skulle lyssnat på annars. Ooh, när jag försöker önska låtar står det att man bara kan skicka 3 önskningar varje 30-minutersperiod men mina "misslyckade" önskningar kommer fram ändå!

Rättade teknikåttanfrågorna förut och jag fick 11 rätt av 15 möjliga. Är väl hyfsat nöjd, men jag tror inte att vi går vidare eller nåt. Det vore ju kul förstås men jag undrar om det var så många som ansträngde sig nåt vidare när vi gjorde provet!

Nu... vet jag inte vad jag ska skriva så därför slutar jag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0