09-01-29

.

Igår böjde jag en ton på munspelet! Sånt blir jag glad av att klara. Inte just saker som har med att spela munspel att göra men saker som man inte räknar med att klara. Som typ prestera riktigt bra när det gäller idrott (för jag har aldrig varit särskilt bra på idrott). Eller som att komma på något riktigt smart (eller snarare något sådant som kan verka helt självklart efteråt, men som man bara inte kommer på särskilt ofta) som ingen annan kommer på. Eller om man löser ett riktigt svårt problem. Då får man liksom känna sig lite stolt. ;D Och man blir inspirerad att klara mer. Kommer man ingenstans är man inte särskilt motiverad att komma längre, eller hur? Så jaa, nu känner jag mig lite motiverad att lära mig spela munspel.

.

Idag har vi haft spanskaglosförhör, hade alla rätt på förra veckans! Men nu kanske det inte gick lika bra eftersom jag var kvar sist och skrev meningarna och då blev jag väldigt stressad. Vi hade mattediagnos senare också. Det gick väl bra, tror jag. Kändes väldigt enkelt i alla fall.
På hemkunskapen var det bullbak som gällde, bullarna blev smarriga. :)

Om knappt en timma är det Cafrédagplanering, så nu ska jag gå och äta och eventuellt duscha också. Kanske inte hinner det men vi får se.

Shoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0