09-01-15

=)

Idag var första dagen i kören. Lite bättre än jag hade trott faktiskt, så jag kommer nog gilla det, även om jag egentligen hellre vill ha bild eller musik. Vi sjöng mest ballader. Men det gillar jag, så det gjorde absolut ingenting.
På hemkunskapen låg det en tallrik med något på, på en bänk... Petra trodde det var en tvättsvamp, Josse tyckte det såg ut som en tegelsten och jag sa att det såg ut som köttfärs, fast inte helt normal köttfärs (wannabe-köttfärs som benita sa). Vi (eller åtminstone jag) trodde att det var Petras köttfärs och det var det också. Men jag tror inte hon åt den, det såg faktiskt ganska oaptitligt ut! Men det är säkert gott... :P
Har läst ut boken "Evelina" nu. Den var väldigt bra, förutom att den var lite "förutsägbar" på vissa ställen. Ungefär som att det hände saker bara för att det ska hädna saker (vilket iofs inte är fel, men ändå...). Om någon misstänkte att något skulle hända, så hände det sen. Ska inte avslöja för mycket ifall någon tänker läsa den. Men den var bra! :D
Har börjat lite i Vingklippt ängel och för bra för att dö också. De verkar också vara bra! :)

Nu orkar jag inte skriva nåt mer... Men jag återkommer.

Krampåer

Kommentarer
Postat av: Camilla

villken fin blogg du har :)

jag ville bara meddela att jag samarbetar med cocoo.se villket innebär att om du följer min blogg får du 15% rabatt i hennes butik. Om du är intresseard är det bara att följa bloggen sen kan du mejla mig ang rabattkoden.

Kram Camilla ♥

2010-02-18 @ 14:27:14
URL: http://miiva.blogg.se/
Postat av: Maja

Om du gillar vingkklippt ängel (vilket jag tror du gör) så måste du läsa känn pulsen slå också :) fin blogg föresten, kolla gärna in på min :) Maja

2010-02-18 @ 14:46:31
URL: http://majarothman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0