09-01-04

Helgen

I fredags var jag på filmmaraton i missionskyrkan i Mariestad. Det var Astrid Lindgren-tema och vi såg Barnen i Bullerbyn (fast å satt alla och skrattade och pratade så man hörde inte så mycket, och ljudet gick inte att höja för det var bara två små såliga högtalare), Madicken (som vi såg på tv:n och då var det bättre ljud. Madicken är nog för övrigt en av mina favoriter med Astrid Lindgren) och lite av Pippi Långstrump på de sju haven. Sedan åkte vi hem men jag antar att filmmaratonet fortsatte ett tag till. Men jag var nöjd med det vi hann se.
Igår gjorde jag inget som är intressant för någon annan att veta... :P
Idag har jag varit i kyrkan, vi spelade upp ängladramat och sjöng ett par sånger. Sedan har jag inte hunnit med så mycket. Glott lite på tv, ätit god kyckling och suttit här.
Nästa vecka börjar skolan. Usch, vill hellre vara hemma men det får väl gå. Och imorgon ska jag klippa mig. Kommer säkert behöva klippas jättemycket av håret och det vill jag inte.

Krampåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0