08-12-07

Helgen

Tänkte sammanfatta helgen lite (som vanligt)!

Fredag
På dagen var jag i skolan, som vanligt. Sedan på kvällen åkte jag på ungdomssamling i Mariestad och bowlade. Jag vann bowlingen, fick över 400 poäng och gjorde typ 5 strikar. =D Ganska ovanligt för att vara jag, dte brukar alltid gå skit för mig! ^^
Jag åkte dit med Melle och Beba och när vi kom till bowlinghallen vid kvart i åtta var det nåt stort barnkalas där inne så vi ville inte gå in. Sedan, efter kanske en kvart började det komma lite folk och barnkalasbarnen försvann efter ett tag! Och som sagt, det gick bra för mig på bowlingen!
Sedan, efteråt åkte vi till pingstkyrkan där vi först åt korv med bröd och hade allmänt trevligt. Spelade lite pingis och sedan var det andakt. Efter det körde vi maffia, det var roligt. Haha, andra gången blev jag maffia och blev avslöjad typ direkt men vi slutade ganska snart så jag hann inte åka ut ändå. Sedan åkte alla så vi var typ sist kvar eftersom våran skjuts var lite segare än alla andras (de flesta bodde ju i M-stad). Men vid kanske kvart i ett åkte vi i alla fall hem så var väl hemma ungefär vid kvart i två.
Lördag
Var i Skövde på förmiddagen och handlade lite julklappar. Sedan gick dragkedjan till min väska sönder så jag ville inte öppna den (då skulle den inte gå att stänga). Men jag hade börjat tröttna då så vi åkte hem ganska snart. På eftermiddagen planerade vi julfest. Den blir nog lyckad, hoppas jag! =)
Söndag
Var i kyrkan på förmiddagen och sen har jag inte gjort något särskilt. Förresten, jag har slått in två julklappar, men annasr mest slappat! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0