08-11-25

Härligt med snö

Var ute och åkte lite ski-board förut. Härligt, härligt =) Det är bara lite synd att det ska vara så kallt när det är snö. Frös fruktansvärt mycket om föttern eftersom jag inte hade några bra skor på mig. Hade på mig dubbla sockar och gummistövlar, det var inte varmt precis!
Nu är det bara å hoppas på att meteorologerna har fel så att det inte blir sju plusgrader och sol på torsdag. Det vore faktiskt väldigt synd! =( Även om jag inte gillar när det är allt för kallt så är det bättre med kallt väder och bra snö än några plusgrader och slasksnö överallt!!
Testade att åka lite spark också, men på våran väg ner till den riktiga vägen var det inte så bra att åka. Antingen avr det för lite snö eller så var den bara för dåligt åtpackad, för sparken tvärbromsade hela tiden. På riktiga vägen gick det bättre, men där uppkom ett litet problem! Ska man åka på sidan där man cyklar eller där man går? ^^ Eftersom jag inte hade något svar på den frågan åkte jag på höger sida ibland, och vänster ibland. =P Men om det är någon som vet om dte finns någon regel om hur man ska göra, var snälla och skriv det, tack! =)

Och idag är jag glad för jag kan både engelska och spanska glosorna, och jag har gjort alla hemkunskapsinstuderingsfrågorna förutom de om mineralämnen så därför har jag nästan inga läxor denna veckan! Eller jo, förra veckans matteläxa måste nog göras. Också har vi ju prov på islam på fredag. Men det ska nog gå bra. =) Det är bäst att tänka positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0