08-11-11

Rensning

Håller på och rensa bland lite gamla mail just nu! Det är väl inte där jag behöver rensa mest av allt, men det är såpass enkelt så det blir det jag tar först i alla fall! Mitt rum är verkligen i behov av en storrensning, men jag är inte den bästa på att städa och tyvärr har jag inte det bästa tålamodet så jag ger upp alltför lätt. Jag fastnar alltid någonstans för att det är någonting som jag tänker att jag ska fixa innan jag fortsätter. Och jag har alldeles för mycke grejer! Nån som vill ha lite saker* av mig?


*Saker som jag egentligen kunde slängt för länge sedan men som jag inte har slängt, antingen för att jag kan tänkas behöva det en vacker dag eller också för att jag tänker att det borde återvinnas/återanvändas! Miljötänkande är bra men ibland orkar man inte riktigt. Eller tänkandet orkar jag väl med, men det bästa just nu är nog att jag bara skiter i det och försöker få ordning på mitt rum någon gång. =) Det kanske är lättare att tänka miljövänligt efteråt! Jag får se, måste i alla fall försöka städa någon dag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0