08-10-18

Ett ideal att känna sig ful?

Jag tycker inte så väldigt illa om mitt utseende.
Nästan alltid tycker jag att jag duger och jag går inte så särskilt ofta omkring och tänker "jag är ful".
Men jag undrar om jag någonsin kommer kunna säga "Jag är snygg" eller "Jag gillar verkligen mitt utseende" till precis vem som helst och vara helt ärlig och inte ha något som helst dåligt samvete för att jag säger så?
Jag tror faktiskt inte det.
Om inte allt förändras på ett väldigt konstigt sätt.
Fast det borde ju inte vara särskilt svårt, jag har bara ingen aning om hur det skulle gå till.
Någon som vet vad som skulle behöva göras för att alla verkligen skulle tycka om sig själva och sitt utseende?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0